2014. május 3., szombat

Sziasztok.
NEM akarok senkit sem megsérteni...
Amióta az eszemet tudom, minket balkezeseket mindig is ügyetlenebbnek tartottak.
Ez egy nagy igazságtalanság, hiszen majdnem mindenki tudja, hogy Leonardo da Vinci és Beethoven is balkezes volt..és még sorolhatnám... Ők pedig nem egy utolsó futottak még rizi-bizi kategóriába tartoztak...
Ezt a kis kitérőt csak azért írtam, mert mi balkezesek is csodákat tudunk alkotni, éppen ezért csináltam ezt a blogot.
A neten kalandozva rengeteg horgolással foglalkozót lehet találni, de ami kifejezetten nekünk szòl arra még nem sikerült magyar nyelven akadnom.
Az a célom, hogy bemutassam , hogy én hogyan horgolok balkézzel, és remélem segíteni is tudok a kezdőknek, bàr nem vagyok profi horgolós...
Itt megoszthatjuk egymással tapasztalatainkat, mintákat cserélhetünk és egyebek.


Vàrom tehát kérdéseiteket, ötleteiteket,stb
Üdvözlettel:
Nóra



1 megjegyzés:

  1. Kedves Nóra!
    Örülök, hogy rátaláltam a blogra :)
    Sok sikert!!!

    VálaszTörlés